Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzeDrogi „sylweks”. Faktycznie nasza krótkowzroczność jest przerażająca :D Ale tak to jest z osobami, które mają DO CZYNIENIA z ww produktem, z pracą na linii, a nie z kolorowymi prospektami reklamowymi, na których skuter faktycznie świetnie się prezentuje. Niestety nie tylko baterie są problemem, masa części jest reworkowana i niestety wciąż nie są takie, jak być powinny. Nawalające ICM-y, encodery… Taaa. „tylko” baterie :D A sprawy kadrowe? Dlaczego pracownicy mają prowadzić dyskusje panelowe na tematy czysto techniczne? Nie jestem za obrzucaniem się błotkiem na forach i wylewaniu żalów właśnie w ten sposób, ale trudno się dziwić ludziom, którzy zostali bez pracy z dnia na dzień. Ci ludzie nie życzyli upadku firmie z tego li tylko powodu, że wprowadza alternatywę dla pojazdów spalinowych, ale powodów osobistych. A że to nie profesjonalne? Może masz ciepłą, pewną posadkę i nie musisz się przejmować ewentualnymi zwolnieniami w swojej firmie (czego Ci serdecznie życzę – w końcu chcesz kupić skuter za 10 tys. euro). Syty głodnego nie zrozumie… No tak, cóż za błyskotliwa myśl – Polacy za zatrważająco zacofani –zamiast zachwycać się, wychwalać pod niebiosa tak odkrywczy pomysł, narzekają, że części nie są wysokiej jakości, że są zwalniani. Okropny naród. Ty na szczęście nie należysz do tej paskudnej nacji, prawda? Dlatego zanim będziesz się tak autoratywnie wypowiadał, nabądź jakąś konkretną wiedzę na dany temat.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza